Tuesday, March 16, 2010

A Strong Feeling

It's been a while since I have blogged. A strong feeling came toward me an hour ago. No words can express my feeling. I think this will be the best way for me to express it. I feel like using chinese for this post. Please forgive me for those who are unable to read chinese.

正在听着《明年今日》,我在想着明年今日我会做什么呢?我是否能克服所有在澳洲的障碍呢?
人总需要勇敢生存,尽然我选了这条路就因该勇敢的走下去。离别或许是人生其中一个必经之路,但只要能克服它,康庄大道正在前面等着我呢。

突然好像你,不知道你现在做什么呢?感谢神让我在有生的瞬间能遇见你。希望我们能够珍惜这份感情。我们从彼此陌生到熟悉 ,从不相爱到相爱,我知道拥有你我的世界才能完美。

''写一首情歌 希望你可以快乐
永不忘记 这一天的特别
我要和你走到世界镜头
一生一世我们永不分离''

我爱你

3 comments:

【уǐйɡ уí】 said...

Not bad la ur bloggie. Nice. haha!

Jason said...

Post the song la .....HAHA nice

Unknown said...

haha..ok la.i will post it one day